The Candy Man
S1, E2: Desperate to access her missing mom's case file, Velma strikes a deal with her former BFF Daphne - who may just have some secrets of her own. Then, while a sober Norville finds himself in with the wrong crowd, Fred claims innocence for a series of crimes.