The Fetal Kick Catalyst
S10, E6: Penny is surprised to learn she has fans of her performance in “Serial Ape-ist” when she attends the Van Nuys Comic-Con with Leonard. Also, Amy hosts a Sheldon-style brunch at Penny’s apartment. And Howard makes an impulsive purchase when he starts stressing out about the baby on the way.