The Good Fight
S4, E13: Carrie finds herself more cramped than cozy when Aidan moves in with her. Meanwhile, Samantha reveals surprising feelings for Richard, Trey gives Charlotte an unwanted gift and Miranda learns who really controls a pregnant woman's body.