Muppet Babies The Great Muppet Sport-A-Thon; You Say Potato, I Say Best Friend
S1, E3: When the Muppet Babies put on a sporting competition, Piggy must learn how to be a good sport after she loses several events; when Gonzo becomes best friends with a potato, the rest of the Muppet Babies must learn how to include it in their games.