The Lesser Key of Solomon
S1, E4: Lt. Abbie Mills (Nicole Beharie) and Ichabod Crane (Tom Mison) are on a hunt to find Mills’ estranged sister, Jenny (guest star Lyndie Greenwood), who has escaped from a Sleepy Hollow psychiatric hospital. In a game-changing episode, which includes flashbacks to the real Boston Tea Party, Abbie and Ichabod discover more about the evil they are facing…and finally learn its name in the haunting.