The Old Man & the Tree
S5, E10: Jay takes Manny out to cut down their own Christmas tree, and Gloria is on edge with mom in town, but changes her tune when she sees her bonding with Claire. Elsewhere, Mitchell is forced to do last minute shopping when they didn’t get Lily the right gift, and Cameron takes Lily to a charity event where they experience the true meaning of Christmas.