The Heroic Quest of the Valiant Prince Ivandoe The Prince and the Raspberry Fairy
S1, E6: Whilst escaping from a grizzly bear, Ivandoe and Bert fall into an underground cave where a large Troll-woman in a party dress keeps them captive in order to play with them like dolls.