The Rave
S1, E2: A desperate underling of Kai Proctor, named Hanson, decides to hold a rave in an Amish barn, selling homemade E pills stolen from Proctor to Banshee youth including Deva, Carrie's rebellious daughter. Catching wind of the plan, Lucas and his team orchestrate a raid, but the effects of a tainted batch of pills send many revelers into convulsions, with one notable fatality. Though Deva is ferried to the safety of her home by Lucas, Hanson isn't as fortunate as he returns to Kai's mansion following the debacle.