The Sin of Greed and a Chimichanga from ChiChis
S3, E8: The University makes George a lucrative job offer in the hopes of recruiting Sheldon. Meanwhile, Georgie gets a job working for Meemaw's new boyfriend, and Mary is determined to rid her home of Greed.