The Sound of the Guns
S1, E4: When the pressure builds to stop the Khalid Network's delivery of Molnar's bearings, Ben's team begin to crack; in Geneva, Haverford's Iranian asset struggles to juggle family, country and a double life working with the U.S. intelligence.