The Strong, Silent Type
S4, E10: At therapy, Tony likens himself to the 'sad clown,' but Melfi doesn't buy into his melancholy portrait. Meanwhile, Carmela drags A.J. with her to Furio's house to offer decorating tips and companionship; Paulie puts the finishing touches on some free artwork; and Christopher finds himself at a crossroads.