The Tameness of a Wolf
S2, E13: Tensions between Lucious and his sons continue to rise. Back at Lyon Dynasty, Lucious aims to direct his most emotional and honest music video yet and recreates a traumatic interaction with his mother for the new single. Meanwhile, on the Mirage a Trois tour, Tiana and Laura begin viciously fighting over the spotlight, forcing Hakeem to mediate between the two divas.