The Thunder Man
S2, E2: Spurned by Deva and Gordon, Carrie is forced to take up a new residence. With his leadership abilities questioned by rival George Hunter and the tribal council, Alex ramps up his efforts to recover the money stolen in the casino heist. Siobhan relives a nightmare when her ex-husband, Breece Connors, shows up looking to reconnect. Lucas is asked to return Proctor's favor.