11 Shots The Tiger Killed by ETA
S1, E5: The story of former Real Sociedad player José Antonio Santamaría, the only footballer to be killed by a terrorist group. “El Tigre” was said to be a ringleader of a drug trafficking network and to be in bed with the Guardia Civil's anti-terrorist groups.