The Time Has Come
S5, E13: Sheldon counsels an Army veteran suffering from PTSD; Cooper and Charlotte are forced to deal with their future when Erica and Mason get in an accident; Violet and Pete struggle with post-married life; Addison and Jack go to a medical conference.