The Whole Package
S15, E20: Owen and Teddy have to deal with the surprise arrival of Megan Hunt; upon her return, Catherine preps for a surgery on a war veteran who's not emotionally prepared for the procedure; Meredith worries about DeLuca operating alone with Richard.