Cautious Hero: The Hero Is Overpowered but Overly Cautious This Hero Is Too Self-Serving
S1, E3: After Rista and Seiya return once again to the Divine Realm, Aria proposes that Seiya train under the tutelage of one of the Gods there. A looming crisis on Gaeabrande compels the pair to return, and seek out companions to aid them in their quest.