This Red Lady from Caribee
S3, E6: When Pandora unleashes an iconic monster to haunt the residents of Sleepy Hollow as they sleep, Abbie and Jenny are tempted to confront a painful part of their past. Meanwhile, Abbie makes a crucial decision for her career and Crane does his best to guide her with wisdom from his own experiences. Will Ichabod lead Abbie to the right decision?