Tina in the Sky With Diamonds
S5, E2: As Beatlemania continues at McKinley, it’s time for the students to vote for prom queen and king. When Tina receives a nomination, she takes on a fierce attitude that alienates her biggest supporters. Meanwhile, Rachel adjusts to a new attitude of her own, as she and Santana work at a Broadway diner to make ends meet. Musical performances include "Revolution", "Get Back", "Here Comes The Sun", "Something", "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band", "Hey Jude", and "Let It Be".