Ancient Girl's Frame Toward the Universe
S1, E3: Following the battle of Borneo Island, AG Unit finally takes control of Shennong; intrigued by the indecipherable signal emitted from this particular G's Frame, the military's top brass decide to send the AG Unit to Jupiter for further investigation.