ToysRn'tUs
S3, E17: Janine gives Diane a white Girlstory doll for her birthday, and when Bow tries to return it for a black doll, she is shocked by the limited options offered. Dre blames the lack of representation of African Americans in the media, but when confronting this systematic problem, he realizes that he has prejudices of his own. Meanwhile, Ruby enlists the help of Junior to be her Spades partner.