Triggering
S4, E2: In her first days as a grad student, Hannah settles into her new life and discovers she can get more for her money, rent-wise, in Iowa. Later, during a video chat, Hannah slyly prods Marnie for intel about Adam. At her first seminar, Hannah warns her fellow workshop writers that her piece might trigger some intense emotions--but doesn't get the feedback she had hoped for.