Triple Play
S7, E4: Bosch is pulled away from the arson case to a double homicide in the Hollywood Hills and finds RHD Detective Jimmy Robertson on the scene; when the harassment of Lt. Billets escalates, Capt. Cooper and Lt. Thorne are angry that she reported it to IA.