Unplugged
S2, E5: Noticing that everyone is too busy on their electronic devices to actually interact with one another, Claire and Phil declare a family challenge to see who can stay unplugged the longest. Meanwhile, it's a race against the clock as Mitchell and Cameron frantically try to get Lily into the best pre-schools, and Jay and Manny are concerned about how far Gloria will go to alleviate their problem with the neighbor's barking dog.