Velma Makes a List
S1, E4: After yet another body turns up in town, Velma volunteers to rank Crystal Cove High's hottest girls to help determine the next victim. While trying to figure out what traits Velma finds attractive, Norville is pulled into a mystery tied to the history of the town - and Daphne's own dark past.