Wake Up Call
S1, E5: New Orleans’ resilient residents exit the city, forming part of the Katrina diaspora. As they navigate the uncertainty of how and when they might restore their lives, a plan for a new New Orleans takes shape. The future of the devastated city hangs in the balance as its residents struggle to return, rebuild and restart their lives even 20 years later.