What Goes Around Comes Around
S3, E17: Carrie wonders if her 'cosmic balance' is off after being mugged and tripping down a flight of stairs. Samantha struggles to handle the needs of a college-age virgin. A nervous Miranda over-imbibes while on a date with a gorgeous guy, and Charlotte suggests a trial separation with Trey.