What Lies Beneath
S5, E20: When Tyler turns up at the Salvatore house with the news that Markos’ (recurring guest star Raffi Barsoumian) plan to break the witches’ curse puts Stefan and Elena in imminent danger, Damon suggests they hide out in the remote cabin once owned by Caroline’s father. Once there, it becomes obvious to Caroline that Stefan and Elena are keeping a secret, so Damon comes up with a parlor game designed to expose the truth. A ghostly presence at the cabin uses violence and fire to make itself known. Meanwhile, Matt takes charge of Tyler’s plan to get information from one of the Travelers, and Bonnie continues to keep the truth about the Other Side from Jeremy, despite warnings from Grams (recurring guest star Jasmine Guy).