We Never Learn: BokuBen What She wants from a Genius is X
S1, E4: Fumino is determined to go on a diet after a sudden weight gain. Rizu's self-proclaimed rival, Sawako Sekijo, has the wrong idea that the reason Rizu has set her sights on humanities is because she's in love with Nariyuki.