What You Have Left
S1, E6: Sarah and Holder intensify their investigation on a suspect's family and friends. Gwen and Richmond disagree over strategy for the next debate with the mayor. Meanwhile, Rosie's funeral takes place and Stan concentrates on his own investigation into her death.