Why Do We Cover the Mirrors?
S1, E10: A funeral brings all the Pfeffermans together and reunites them with their past - Shelley and Maura with old friends, Sarah with her ex, and Josh with his teenage babysitter - who brings a 17-year-old boy. Just when they thought there were no more secrets, the family busts out a few more.