Sengoku Night Blood Wild Feeling
S1, E5: The time has finally come for the showdown between Hideyoshi and Nobunaga; fighting alongside Hideyoshi are the Takeda and Sanada Armies, while the Uesugi and Date Armies join Nobunaga's side.