Wish Upon a Star
S1, E1: In Neo Kyoto, the citizens rely on the AR game called Build Divide to determine their socioeconomic status; Teruto Kurabe saves Sakura Banka using a mysterious card in his possession, and she enlists his support to help challenge the King.