Wrapped Starters
S7, E5: Aunt Cátia loves to shape her cooking, so she decided to prepare three wrapped starters. The first is a vegetarian sushi with rice couscous and a special avocado, lime and coriander sauce, followed by egg rolls stuffed with flour smoked sausage, simple and practical. And grilled zucchini rolled with cottage cheese, pumpkin jam and balsamic vinegar.