You Have Insulted Tchaikovsky
S1, E4: Gloria hosts a fundraiser to introduce Rodrigo. Hailey is sent to retrieve him and Thomas steps in to perform. When Rodrigo finally arrives to wow the crowd, Thomas can no longer contain himself. But the new maestro isn't enjoying himself -- he's haunted by a message: someone important is coming.