You're Gonna Love Tomorrow
S5, E1: Things have changed in the five years since Katherine shot her ex-husband: Katherine is jealous as her business partner Bree is on the verge of publishing her own cookbook; Susan tries to hide her new relationship; Gaby doubts her abilities as a mom.