Deacon Blue: Live at the Glasgow Barrowlands
„Live at The Glasgow Barrowlands“ was recorded on the last night of Deacon Blue's „Believers“ tour at the iconic venue Barrowland Ballroom on the 4th December 2016. The show marked an emotional return to this venue where they had last played in 1994, and the performance captured here is one of Deacon Blue's finest. The recording features the band play their best loved songs from their million selling classic debut album ‘Raintown’ which this year celebrates its 30th anniversary, all the way to their acclaimed latest release, „Believers“.