Alone With Chrissie Hynde
Arena spends the summer with super-cool self-confessed rock chick, Chrissie Hynde - hanging out with her at home in London, shopping for clothes in Paris, shooting the breeze on Sandra Bernhard’s radio show and a special trip to her home town in Ohio. This Arena special is a thoughtful and intimate portrait of a "lone, hungry, irritable wolf", featuring a glorious live performance at Omeara, a tiny London venue. In this expanded version, Chrissie also takes us on a walking tour of Nashville and meets up with Dan Auerbach – the lead singer of The Black Keys who produced her latest album Alone (2016).