Ariel Phenomenon
Ariel Phenomenon explores a close encounter event, witnessed by over sixty schoolchildren in Zimbabwe. More than twenty-five years later, the incident is still fresh in students’ memories. As a Harvard professor, a BBC war reporter, and past students investigate, they struggle to answer the question: “What happens when you experience something so extraordinary that nobody believes you?”