Arjan's Big Year
In 2016, birdwatcher Arjan Dwarshuis embarked on an audacious quest: to see more bird species in a single year than anyone in history. This film follows his journey across forty countries, through remote rainforests and scorching deserts, in a determined race to break the world record.