Asteroids: The Source of Life?
In February 2019, after hurtling 300 million kilometers from Earth, the Japanese space probe Hayabusa 2 landed on the asteroid Ryugu. We follow the team behind the mission, as they sample parts of the asteroid and return it to our planet.