Atlantis
Soen release a special concert film, ATLANTIS, featuring 13 of the groups most popular compositions reinterpreted with a live 8-piece orchestra including "Antagonist", "Monarch", "Jinn" and "Lucidity", as well as the brand new piece "Trials" and a stunning interpretation of Slipknot's "Snuff". Recorded at the legendary Atlantis Grammofon Studio in Stockholm, Sweden (where ABBA have recorded).