Best F(r)iends Volume 1
The dynamic duo behind THE ROOM and THE DISASTER ARTIST (Tommy Wiseau and Greg Sestero) are back together again after 15 years in this new Cult Classic in the making! When a drifter (Sestero) befriends a quirky mortician (Wiseau), an unlikely business partnership is formed. Paranoia soon develops, however, and both men are forced to come to terms with the fragility of friendship and loyalty.