Bigger
Siblings Joe and Ben Weider overcome anti-Semitism, conventional wisdom and poverty to become fitness entrepreneurs. Against all odds, the brothers launch the gym movement, create an empire and discover a bodybuilder named Arnold Schwarzenegger.