Blended
Recently divorced mom Lauren (Drew Barrymore) and widowed dad Jim (Adam Sandler) let their friends push them into a blind date, which goes disastrously wrong. Unsurprisingly, neither wants to see the other ever again. However, fate intervenes when both Jim and Lauren, unbeknown to each other, purchase one-half of the same vacation package at a South African resort; they and their children are forced to share the same suite and participate in a slew of family activities together.