Bubble Boy
A coming-of-age comedy follows the life of Jimmy Livingston (Jake Gyllenhaal), a young man born without immunities and raised in a manufactured world provided by his well-intentioned, but misguided mother (Swoosie Kurtz). But when he realizes that he's in love with Chloe (Marley Shelton), the girl next door, he has no choice but to build a mobile bubble suit, and set off across the country to Niagara Falls, to stop Chloe's wedding -- which is only seven days away -- in time to confess his love.