Cinema
From the internationally famous Dolby Theater in the heart of Hollywood, Andrea Bocelli pays musical tribute to the silver screen in a lush concert of beloved songs from the movies. Joined by Grammy-winning producer David Foster, the renowned tenor performs memorable favorites from blockbuster classics including The Godfather, Scent of a Woman, Dr. Zhivago, Once Upon a Time in America, Breakfast at Tiffany’s and many more.