Clue
Here is the murderously funny movie based on the world-famous Clue board game. Was it Colonel Mustard in the study with a gun? Miss Scarlet in the billiard room with the rope? Or was it Wadsworth the butler? Meet all the notorious suspects and discover all their foul play things. You'll love their dastardly doings as the bodies and the laughs pile up before your eyes.