Cruella
Estella is a young and clever grifter who's determined to make a name for herself in the fashion world. She soon meets a pair of thieves who appreciate her appetite for mischief, and together they build a life for themselves on the streets of London. However, when Estella befriends fashion legend Baroness von Hellman, she embraces her wicked side to become the raucous and revenge-bent Cruella.