Dana Gould: I Know It's Wrong
Dana Gould takes on the absurdities of modern life through a pop-culture obsessed lens. Unapologetic and off-the-wall funny, there's no middle ground in this comedy special filmed at the Neptune Theater in Seattle, WA.